augustelos on DeviantArthttps://www.deviantart.com/augustelos/art/PMD-E-List-1-PMD-E-Drilburs-e-Excadrills-328161742augustelos

Deviation Actions

augustelos's avatar

PMD-E List 1-PMD-E Drilburs e Excadrills

By
Published:
5.1K Views

Description

Português:


PMD-E List 1-PMD-E Drilburs e Excadrills
Você esta nele

PMD-E List 2-PK family tree
[link]

PMD-E List 3-Dark Moon Clan
[link]


Olá pessoal. Uma coisa que vi no PMD-E é desenhos onde eles juntam todos integrantes de equipes e NPC'S que tenham uma especie em comum e já vi isso com Zoruas, com Vulpixs,com Eeves e recentemente eu vi isso com Marreps e decidi fazer isso com os todos os Drilbur e Excadrill de fichas do PMD-E que encontrei (não encontrei nenhum de textos me desculpe) e quando der farei um de Cleffas, Clefairies e Clefables. Muitos desses drilbur mal chegaram a ter a ficha preenchida então muitas dessas informações podem ser interpretações minhas e tambem fiz o possivel para o traço e cores dos drilburs dessa lista ficasse de forma semelhante ao dos donos desses personagens. Sem mais delongas vamos a eles:



1- Tardos da Equipe Star Grounds:
[link]

Dados,descrição,comentarios e curiosidades: Bem primeiramente Tardos é o meu personagem então é so acessarem a minha pagina para ver as historias do Tardos e da equipe Star Grounds para informações mais detalhadas. Resumidamente ate o momento Tardos é o unico Excadrill da Vila Tao e ate do PMD-E (pois não tem nenhum NPC Excadrill ate o momento) é o veterano dessa lista pois participou desde a missão 2 do arco 1 ate a missão atual do arco 2 afiliado a Guilda dos Rescues e usa um lenço laranja (antes usava um lenço vermelho) uma mochila Law firm e um colar com três pedras que ganhou da sua filha de presente. Ele é mais alto que um excadrill normal, possua as marcas vermelhas maiores em relação a um excadrill normal e possui olhos castanho e isso se deve que ele foi a união de um excadrill com um sandslash que tinha os olhos castanhos. Tem como parceiras a Clefable Aleena que é alem de sua parceira é a sua namorada tambem e a Combee Gally que é a sua filha adotiva. Tardos não gosta de fazer maldades pois sabe que isso afasta as pessoas (ele so faz isso se for necessario ou então se estiver desesperado) ele se procupa com os amigos principalmente com a sua parceira (como visto na historia quando ele ajudou a amiga estancando o ferimento dela) e gosta de se divertir. Tardos e calmo,sabio, criativo e planeja as coisas o que resulta nos sucessos das missões (mesmo quando eles prescisam de uma resposta imediata ele consegue resolver os problemas ) gosta de dar presentes e tem medo de locais com muita concentração de agua (um rio, um oceano etc) pois sabe que não tem condições de vencer este desafio (pois não pode nadar e é do tipo ground que é fraco contra agua).




2- Monty da Equipe Voyage:

[link]

[link]

Dados,descrição,comentarios e curiosidades: Monty e timido e muito pensativo tanto que ate se perde nesses pensamentos. Tambem sabe escrever cartas como visto na unica pagina do quadrinho da missão 3 do arco 1 (corrida a torre monocromatica) mas não tem a valentia dos seus colegas e é afiliado a Guilda dos Rescues e usa uma gravata laranja como acessorio. Tem como parceiro um Snivy chamado Quint que ele assume a valentia que o seu colega não possui. Não se sabe o que aconteceu com o Monty na historia ao encontrar com o Cobalion Estoc.



3- Jasclyn da Equipe Nova Storm:

[link]

Dados,descrição,comentarios e curiosidades: Jasclyn é ate o momento a unica fêmea drilbur dessa lista. Muito estóica e profissional, Jasclyn começa o trabalho feito de forma rápida e eficiente. Trabalhava sozinha até recentemente, quando ela acolheu o seu parceiro, um jovem Charmander chamado Lucas sob seus cuidados (não se sabe se Jasclyn tem uma ligação amorosa com o Lucas). Ela decidiu seguir a carreira de rescue devido a referencia de pessoas que gosta e são importantes na vida dela. Ela tem uma personalidade brava e é obstinada e afiliada a Guilda dos Rescues, usa um longo lenço vermelho e tem os olhos verdes. Oficialmente Jasclyn é uma dos poucos que estão no arco 2 nessa lista alem do Tardos,Alph e do Abe. Oficialmente teve imagens da Jasclyn participando das missões apenas nos cameos como na missão 6.1 do arco 2 .



4- Del da Equipe Drillsear:

[link]

Dados,descrição,comentarios e curiosidades: Del é inflexível (ou seja alguma coisa que ele decide ele dificilmente volta atraz) e é orgulhoso de seu poder. Del tem um lenço vermelho amarrado no braço esquerdo com o simbolo da equipe é afiliado a Guilda dos Merchants. Tem como parceira uma Pansear chamada Serah que é tranquila e muito curiosa (não se sabe se Del e Serah tem uma ligação amorosa) e ambos tem amigos afiliados aos merchants e aos rescues tambem mas eles não gostam muito dos rogues como visto no quadrinos deles no evento 4 (Os 12 dias para o aniversario do Sorbet) quando ele colocaram as esculturas dos lideres dos rogues como pedras de gelo para um ponche. Eles participaram oficialmente da missão 4 fornecendo remedios aos Pokémon que prescisavam e do evento 4 no aviversario do Sorbet e nele teve a participação da famosa equipe Heal Bell.



5-Deway da Equipe Sandslide:

[link]

Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Deway é alegre, muito curioso e possivelmente deve ser o lider da equipe. Usa um lenço amarrado na cabeça e é afiliado a guilda dos Merchants. Tem como parceiro um Dwebble chamado Benni que é timido o que reforça a liderança e proteção do Deway. Não participaram de missões (tanto oficialmente quanto em cameos) tendo apenas a ficha da equipe.





6- Willy da Equipe Vert:

[link]


Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Willy o Drilbur originalmente queria fazer parte da guilda dos Merchants, mas o seu parceiro Greg o Crogung convenceu-o a se afiliar a guilda dos rescues. Willy é calmo e, muitas vezes, a adição de uma visão aleatória para as travessuras do Greg. Disposto a fazer backup de Greg, mas não se importa de fugir de uma luta e tem uma mania de fazer o seu parceiro cair acidentalmente nos buracos que Willy cava. Não tem acessorios e é ate o momento o Drillbur mais alto dessa lista (mesmo o Tardos na epoca que era um drilbur era o segundo mais alto de todos). Tem como parceiros alem do Greg o Crogung, um Cubchoo chamado Yogi que foi adotado pela equipe. Não participaram de missões oficialmente e não foi encontrado cameos.



7- Mogu da equipe Pokébuds:

[link]

Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Mogu é um Drilbur muito dócil que tambem sabe criar cestratégias usa uma faixa amarela no pescoço e é afiliado aos Rescues. Mogu tem uma queda por sua parceira uma Cerubi chamada Cheryl, mas não fez um movimento para declarar seu amor por ela (assim como o Tardos tambem pois quem tomou a iniciativa antes do inicio do namoro dos dois foi a Aleena). Mogu é um grande lutador e altamente entusiasmado. Mogu participou apenas da missão 4 paralela do arco 1 que tinha que se obter um livro da Lexy no castelo Draclugia antes dos rogues mas não se sabe se ele completaram a missão visto que só teve duas paginas. Não se sabe se teve cameos deles.



8- Abe da Equipe The Burrow Bandits:

[link]

Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Abe é o cérebro da equipe, embora ele gosta de missões e aventuras, ele não é tão rápido para embarcar em uma aventura ao contrario do seu parceiro o Sentret Duke. Abe tenta impedir que as travessuras de Duke os metam em encrencas e muitas vezes falha. Embora ele possa ser o mais esperto dos dois, Abe não está preso a responsabilidades (o que combina com a ideologia da guilda dos rogues em que ele é afiliado), Abe tambem é conhecido por fazer piadas com diversas situações e usa um lenço preto amarrado no pescoço é cuidadoso e ama comer uma boa comida. Abe adora bolos (possivelmente deve ter uma rixa com a lider dos Merchant, a Kecleon PK devido a ela ser fanatica por bolos e come o bolo dos outros pokémon sem permissão e a mete em encrencas). Oficialmente ele participaram apenas do evento 4 (Os 12 dias para o aniversario do Sorbet) mas em questão de cameos eles participaram desse evento ate a missão atual do Arco 2. Apenas Ace,Alph,Jasclyn,Frith,Drager e o Tardos dessa lista participaram de missões do arco 2 ate o momento.



9- Engie da Equipe Helmet:

[link]

Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Engie e Draeger são ate o momento os unicos Drillburs Shinys dessa lista. Tambem é o mais gordinho de todos. Possui uma personalidade calma e tem como lema "Eu gosto de resolver problemas praticos". Usa oculos, é afiliado a guilda dos Rescues e tem como parceiro um patrat chamado Maggot que é ele que trabalha quando se prescisa de força bruta. Não participaram de missões e eventos (tanto oficialmente quanto em cameos).






10- Digby da equipe Drill Bros:

[link]



Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Digby é um Drillbur com a astúcia de um Sneasel e o pavio curto de um Voltorb. Ele quer ser um vendedor como seu pai foi antes dele e ao fazê-lo não hesitará em se aproximar de alguém com uma persuação de vendas e um sorriso falso na esperança de conseguir um negócio. No entanto, Digby não é tão rude como ele faz para estar em primeiro lugar. Se você faz o esforço de fazer amizade com ele, você terá um aliado fiel, que fará o seu melhor para garantir que você sabe os truques do comércio. Digby usa uma gravata vermelha e tem os olhos vermelhos. Digby e Dunsby são amigos desde a infância e ambos aguardavam ansiosamente o dia para se tornar parceiros de negócios. Ao se mudar para Tao Village, eles se juntaram a Guilda dos Merchants, na esperança de, eventualmente, subir a escada "corporativa" e, se forem bem sucedidos o suficiente, iniciando-se a sua empresa de construção própria. Não participaram de missões oficialmente e em cameos.


11- Mason da Equipe Bow:

[link]

Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Mason ama ler livros e gosta de sosego e não pretendia seguir a carreira de aventuras mas graças a sua parceira uma bela Pikachu chamada Polly que queria emoções (devido a sua personalidade energetica o que é comum para um pikachu) a uma vida sossegada conseguiu convençe-lo a entrar para a guilda dos Merchants embora originalmente eles pensavam em entrar para os rescues.Mason usa uma gravata borboleta roxa e esta sempre com um livro em suas garras. Pela imagem na ficha da equipe é possivem que Mason tenha uma atração pela pikachu Polly mas não e confirmado) Não participaram de missões tanto oficialmente quanto em cameos.


12- Alph da Equipe Nothingness:

[link]

Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Alph tem os olhos laranjas e usa uma gravata tambem laranjá. Alph é um Drillbur serio e decidido e apenas a sua parceira uma Deerling chamada Farron é capaz de faze-lo mudar de ideia, alem de ser o unico pokémon em que confia (os dois possuem uma leve ligação amorosa). Eles pertence a guilda dos rogues. Ate o momento eles fizeram as tarefas de fevereiro.

13- Drager da Equipe Scalaber:

[link]

Dados, descrição, comentarios e curiosidades: Drager e Engie são ate o momento os unicos Drillburs Shinys dessa lista. Drager tem a iris dos olhos preto e vermelho com as corneas levementes amareladas e tem um parceiro Sableye chamado Silacon. Drager vem da família Crimson, que descende de uma longa linha de guerreiros Drilburs e excadrills qualificados. Drager sonha em se tornar um guerreiro como seu pai, que atualmente está viajando tentando encontrar trabalhos que estão na sua gama de habilidades. Mesmo que Drager quer ser um guerreiro, ele tem uma deficiência. Ele tem um coração fraco, mesmo que ele tem um espírito corajoso que não o deixa se distrair na batalha por muito tempo. Ele foi desencorajado sobre sua condição e nunca difícil que ele seria capaz de lutar ao lado de seu pai no campo de batalha, até que ele conheceu Silacon para acompanhá-lo como o seu parceiro e assim eles se alistaram aos rescues. Eles participaram apenas da M8 de resgatar o Co-lider dos Rogues Gunpowder ate o momento.

14 - Frith da Equipe Tome

[link]

Dados, descrição, comentários e curiosidades: Frith é ate o momento o Drillbur mais baixo dessa lista. Ele tambem possui cores mais claras em comparação aos demais drillburs (perdendo para a Jasclyn apenas), usa uma arma como acessorio e tem a Zangoose Kira e o Woobat Winston como parceiros. Durante as tarefas de Março de Kira (aka, trocando evo scroll para o recrutamento) Frith foi resgatado por rescues na floresta Creeping. Aparentemente, enquanto ela estava fora fazendo as tarefas para os Merchants, os seus pais adotaram o Drilbur que era muito tranquilo. Os pais de Kira insistem que ela deveria adiciona-lo a equipe para formar um forte vínculo entre irmãos. Kira está ansioso para se tornar amigo com Frith, mas o Drilbur simplesmente não fala (não se sabe se Frith é mudo mesmo, se ele fala outra lingua como o Chex ou mesmo ele apenas prefere ficar em silêncio) e Frith possuiu olhos grandes e escuros que parecem sempre observar o vazio e ele não demonstra muito os seus sentimentos o que gera mais duvidas sobre ele. Eles participarem das March Tasks mission e do prologo da M8.


15- Louis da Equipe Adamantine

[link]

Dados, descrição, comentários e curiosidades: Louis fisicamente possui três cicatrizes no focinho, a mancha cobre toda a barriga, os olhos muitos pequenos (tanto que tem problemas de visão devido a isso) e usa um gravata vermelha como acessório. Em questão de personalidade Louis é muito cavalheiro, ele prefere usar as palavras, em vez de saltar para uma luta de imediato. No entanto, devido ao seu pequeno tamanho, ele é muito mais interessada em simplesmente fugir de uma situação difícil ao inves de arriscar sua vida. Ele odeia ser o centro das atenções. Ele é muito modesto, e fica muito tímido quando ele é louvado ou elogiado.Ele ama ouvir histórias e partilhar as suas próprias, especialmente com uma xícara de chá. Ele se sustenta lapidando e vendendo as joias que ele encontra durante as missões. Louis participou das Task mission de Maio ate o momento.




Outros Drillbur e Excadrill:

- Na historia da equipe Scrappy um drilbur aparece conversando com a Miltank Pink antes de conhecer a sua parceira.

[link]

- A Deino Panter (que evoluiu tem pouco tempo) teve um encontro com um Excadrill que tem os olhos vermelhos e a cara toda negra e que faz parte de uma gangue de bandidos.

[link]

- Durante as tarefas de junho a Equipe Polarize encontrou um excadrill que usava um lenço vermelho, tinha um Blitzle como parceiro e eram dos rescues que estavam lá para se inscreverem:

[link]



Bem aqui estão todos os drilbur e excadrill do PMD-E que eu encontrei, se ficou faltando algum, se esqueci ou escrevi alguma informação errada é so me avisarem e se aparecer mais algum drillbur e excadrill com certeza vai aparecer nessa lista. (e se possivel participem de missões tambem pois quem sabe eles não façam uma participação nas historias da equipe Star Grounds).


--------------------------------------------------------------------------------

English:


PMD-E List 1-PMD-E Drilburs e Excadrills
You're it

PMD-E List 2-PK family tree
[link]

PMD-E List 3-Dark Moon Clan
[link]



Hello everybody. One thing I've seen in PMD-E's drawings where they gather all members of teams and NPC'S that have a species in common and I have seen this with Zoruas with Vulpixs with Eeves and recently I saw it with Marreps and decided to do this with all Drilbur and Excadrill chip PMD-E I found (found no text sorry) and when I will give one of Cleffas and its evolutions. Many of these drilbur barely reached then have the form filled much of this information can be my interpretations and also did everything possible to trace and color of this list drilburs stay similarly to the owners of these characters. Without further ado let's them:


1- Tardos of Team Star Grounds:
[link]

Data, description, comments and curiosities: Well first Tardos is my character then so is access my page to see the stories of Tardos and Team Star Grounds for more detailed information. Briefly until the moment is the only Tardos Excadrill Tao Village and even the PMD-E (it has no Excadrill NPC until the moment) is the veteran of this list since participated from Mission 2 arc 1 to the current mission arc second Rescues affiliate Guild and uses an orange scarf (before wearing a red scarf) Law firm a backpack and a necklace with three stones which won her daughter's gift. He is taller than a normal Excadrill, has the largest red marks relative to a normal Excadrill and has brown eyes and this is due to that he was a union Excadrill with a Sandslash that had brown eyes. Its partner is the Clefable Aleena besides your partner is also your girlfriend and Combee Gally which is his adopted daughter. Tardos not like doing bad things because he knows that it turns people off (it only does so if necessary or if you're desperate) he procupa with friends especially with your partner (as seen in history when he helped a friend stanching her injury) and likes to have fun. Tardos and calm, wise, creative and plan things which results in success of the missions (even when they prescisam an immediate answer he can resolve problems) enjoy giving gifts and are afraid of very local concentration of water (a river , an ocean etc) knowing that is unable to meet this challenge (because it can not swim and is the type that is weak against ground water).





2- Monty of Team Voyage:

[link]

[link]


Data, description, comments and curiosities: Monty and shy and very thoughtful so that even if lost in these thoughts. Also know how to write letters as seen in the single page of comic arc mission 3 1 (race tower monochromatic) but lacks the courage of his colleagues and is affiliated with the Guild Rescues and uses an orange tie like accessories. Its partner a Snivy named Quint he takes the courage that your colleague does not. It is not known what happened to Monty in history to meet the Cobalion Estoc.




3- Jasclyn of Team Nova Storm:

[link]


Data, description, comments and curiosities: Jasclyn is up till now the only female drilbur this list. Very stoic and professional, Jasclyn gets the job done quickly and efficiently. Worked alone until recently when she hosted her partner, a young man named Lucas Charmander under their care (not known whether Jasclyn has a love affair with Lucas). She decided to pursue a career in rescue due to references from people they like and are important in her life. She has a personality and is stubborn and angry affiliated with Guild Rescues, wears a long red scarf and has green eyes. Officially Jasclyn is one of the few who are in second arc that list besides the Tardos,Alph and Abe. Officially took pictures of Jasclyn participating in missions only in cameos as the mission 6.1 of arc 2.



4- Del of Team Drillsear:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Del is inflexible (ie something he decides he rarely changes his mind) and is proud of his power. Del has a red scarf tied on the left arm with the symbol of the team is affiliated with the Merchants Guild. Its partner a Pansear call Serah who is calm and very curious (not known whether Del Serah and has a love affair) and has friends both affiliates and merchants to rescues but they also do not like a lot of rogues as seen in quadrinos them in event 4 (the 12 days for Birthday Sorbet) when he placed the sculptures of the leaders of rogues like ice cubes into a punch. They officially participated in mission 4 providing remedies to Pokemon prescisavam and event 4 on Birthday Sorbet and it was attended by the famous Team Heal Bell.



5-Deway da Equipe Sandslide:

[link]


Data, description, comments and curiosities: Deway is cheerful, curious and very possibly be the leader of the team. Use a scarf tied around his head and is affiliated with the Merchants Guild. Its partner a Dwebble called Benni who is shy reinforcing the leadership and protection of Deway. Not participated in missions (both officially and in cameos) having only team page.



6- Willy da Equipe Vert:

[link]


Data, description, comments and curiosities: Willy the Drilbur originally wanted to be part of the Merchants Guild, but his partner Greg the Crogung convinced him to join the guild of rescues. Willy is quiet and often adding insight to the random antics of Greg. Willing to back up Greg, but do not care to get away from a fight and has a habit of making your partner accidentally dropped into the holes that Willy cava. It has accessories and is up till now the highest Drillbur this list (even Tardos in that season was a drilbur was the second highest of all). Its partners Crogung the addition of Greg, a Cubchoo named Yogi who was adopted by the team. Not officially part of missions and not found cameos.



7- Mogu of Team Pokébuds:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Mogu is a very docile Drilbur who also knows how to create cestratégias uses a yellow stripe on the neck and is affiliated with the Rescues. Mogu has a crush on his partner Cheryl called Cerubi one, but made a motion to declare his love for her (as well as the Tardos also for who took the initiative before the start of the two dating was Aleena). Mogu is a great fighter and highly enthusiastic. Mogu participated only in the mission 4 parallel arc 1 that had to get a book from the castle Lexy Draclugia before rogues but it is not known if he completed the mission since it only had two pages. It is unknown if had cameos them.



8- Abe of Team The Burrow Bandits:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Abe is the brain of the team, although he likes to missions and adventures, he is not so quick to embark on an adventure unlike his partner Sentret the Duke. Abe tries to stop the antics of the Duke mess into trouble and often fails. Though he may be the smarter of the two, Abe is not tied to responsibilities (which combines with the ideology of the guild of rogues he is affiliated), Abe is also known for joking with various situations and uses a black scarf tied neck is caring and loves eating good food. Abe loves cakes (possibly should have a feud with the leader of the Merchant, the Kecleon PK due to it being a fanatic cakes and eating cake the other pokémon without permission and gets into trouble). Officially he only attended the event 4 (The 12 Days for birthday sorbet) but in a matter of cameos they participated in this event until the current mission Arc 2. Just Ace,Alph,Frith,Drager, Tardos and Jasclyn this list participated in two missions of the arc so far.



9- Engie of Team Equipe Helmet:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Engie and Draeger are until the moment the only ones Drillburs Shinys this list. Also is the plumper of all. It has a calm personality and has the motto "I like to solve practical problems." Wears glasses, is affiliated with the guild Rescues and is partnered with a Patrat called Maggot that it is working when prescisa brute force. Not participated in missions and events (both officially and in cameos).

10- Digby of Team Drill Bros:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Digby is a Drillbur with the cunning of a Sneasel short fuse and a Voltorb. He wants to be a salesman as his father was before him and in doing so do not hesitate to approach someone with a sales persuasion and a fake smile in hopes of getting a deal. However, Digby is not as rude as it does to be first. If you make the effort to make friends with him, you will have an ally who will do their best to ensure that you know the tricks of the trade. Digby wears a red tie and has red eyes. Digby and Dunsby are friends since childhood and both eagerly awaiting the day to become business partners. Relocating to Tao Village, they joined the Guild of Merchants, hoping to eventually climb the ladder "corporate" and, if successful enough, starting his own construction company. Not officially participated in missions and cameos.



11- Mason of Team Bow:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Mason loves to read books and enjoy sosego and did not intend to pursue a career in adventure but thanks to his partner a beautiful Pikachu named Polly who wanted emotions (due to his energetic personality which is common for a pikachu ) to a quiet life managed to convince him to join the guild of Merchants although originally they thought about joining the rescues.Mason wears a purple bow tie and this always with a book in his claws. For the image in the form of the team is possivem that Mason has an attraction for pikachu and Polly but not confirmed) not participated in missions both officially and in cameos.


12- Alph of Team Nothingness:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Alph has orange eyes and wears a tie also orange. Alph Drillbur is a serious and determined and just call your partner a Deerling Farron is able to convince him to change his mind, besides being the only Pokémon that you trust (the two have a slight love affair). They belong to the guild of rogues. To date they have made the tasks of February.


13- Drager da Equipe Scalaber:

[link]

Data, description, comments and curiosities: Drager and Engie are until the moment the only ones Drillburs Shinys this list. Drager has the iris of the eyes black and red with a slightly yellowish corneas and has a partner called Sableye Silacon. Crimson comes Drager family, descended from a long line of warriors and Drilburs excadrills qualified. Drager dreams of becoming a warrior like his father, who is currently traveling trying to find jobs that are in your range of skills. Even Drager want to be a warrior, he has a disability. He has a weak heart, even if he has a brave spirit who will not let him get distracted in battle for a long time. He was discouraged about his condition and never hard that he would be able to fight alongside his father on the battlefield, until he met Silacon to accompany him as his partner and so they joined the rescues. They just took the M8 to rescue the Co-leader of the Rogues Gunpowder.


14 - Frith of teamTome

[link]


Data, description, comments and curiosities: Frith is until the moment the lowest Drillbur this list. He also has lighter colors compared to other drillburs (losing to only Jasclyn) uses as a weapon accessory and has Zangoose Kira and Woobat Winston as partners. Tasks during March Kira (aka, exchanging evo scroll recruitment) Frith was rescued by the forest Creeping. Apparently, while she was out doing the chores for Merchants, his parents adopted the Drilbur it was very quiet. Kira's parents insist that she should add it to staff to form a strong bond between brothers. Kira is eager to become friends with Frith, but Drilbur simply does not speak (not known whether Frith is silent even if he speaks another language like Chex or he just prefers to be silent) and Frith owned large dark eyes they always seem to notice the empty and he does not show his feelings too which generates more questions about it. They participate in the March Tasks mission and the prologue of the M8.


15 - Louis of Team Adamantine

[link]

Data, description, comments and curiosities: physically Louis has three scars on the nose, the stain covers the entire stomach, many small eyes (so you have vision problems due to this) and wears a red tie as an accessory. In a matter of personality Louis is very gentleman, he prefers to use words instead of jumping into a fight immediately. However, due to its small size, it is much more interested in simply running away from a difficult situation instead of risking your life. He hates being the center of attention. He is very modest, and is very shy when he is praised or commended. He loves to hear stories and share their own, especially with a cup of tea. He holds polishing and selling the jewels he meets during missions. Louis participated in the Task mission May until the moment.




Other Drillbur and Excadrill:

- In the history of the team Scrappy drilbur one appears chatting with Pink Miltank before meeting his partner.

[link]


- The Deino Panter (which has evolved recently) had a meeting with a Excadrill which has red eyes and face all black and that is part of a gang of bandits.

[link]


- During June tasks Team Polarize found a Excadrill wearing a red scarf, had a Blitzle as a partner and were the rescues who were there to register:

[link]



Well here are all drilbur and Excadrill PMD-E that I found, if any was missing, whether written or forgot some information is so wrong and warn me if you see any more drillbur and Excadrill will surely appear in this list. (and if possible also participate in missions because maybe they do not participate in stories of Team Star Grounds).
Image size
1177x820px 759.36 KB
© 2012 - 2024 augustelos
Comments9
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Wearsmi's avatar
NO WAYS!!!!!!!!!! DRAGER!!!!!! YOUR THE BEST MAN!!